وکیل کلاهبرداری در تهران - مرضیه علوی

وکیل کلاهبرداری در تهران (اینترنتی،ماشین،ملک) + هزینه 1401

وکیل کلاهبرداری

کلاهبرداری جزیی از انواع جرایم کیفری به حساب می آید و در برخورد با آن باید از سنجیده ترین اقدامات در سریع ترین زمان ممکن استفاده کرد. اگر به دنبال وکیل کلاهبرداری اینترنتی، وکیل کلاهبرداری ماشین و یا به طور کلی پیگیری کلاهبرداری در قرارداد هستید، این مقاله به صورت اختصاصی برای شما آماده شده است.

اگر فرصت کافی برای مطالعه مقاله وکیل‌کلاهبرداری در تهران را ندارید و قصد دارید تا در سریع ترین زمان ممکن به پاسخ سوالات خود در زمینه کلاهبرداری برسید؛ همین الان با شماره تلفن 09121764514 تماس حاصل بفرمایید.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی

تقریبا دو دهه است که کلاهبرداری اینترنتی وارد کشورمان شده و این روزها نیز بیشترین کلاهبرداری سایبری در داخل پیج های اینستاگرام، کانال های تلگرامی، اکانت های واتساپی و یا وبسایت های بی هویت اتفاق می افتد. حالا پرسش این است؟ پس از وقوع هرگونه جرم اینترنتی باید چکار کنیم؟ برای ثبت هرگونه شکایت و باز کردن پرونده کیفری علیه کلاهبردار، لازم است تا …

  • در مرحله اول به دادسرای جرایم رایانه ای بروید. (اگر ساکن شهری غیر از تهران هستید، میتوان از دادسرای عمومی محله خود استفاده کنید.)
  • حتما مدارک شناسایی خود و هر مدرکی که وقوع جرم را ثابت میکند، همراه داشته باشید.
  • حالا پلیس فتا شروع به پیگیری پرونده کیفری شما میکند.

اگر نیاز به هرگونه مشورت با وکیل کلاهبرداری در تهران دارید، همین حالا با ما تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

وکیل کلاهبرداری اینترنتی
وکیل کلاهبرداری اینترنتی

وکیل کلاهبرداری ماشین

یکی از دیگر از پرتکرارترین جرایمی که شاهد آن هستیم، کلاهبرداری در خرید و فروش خودرو میباشد. این نوع کلاهبرداری صرفا توسط فروشنده انجام نمیشود و ما بارها شاهد پیاده سازی انواع کلاهبرداری از سمت خریداران بوده ایم. بخشی از انواع کلاهبرداری ماشین به صورت زیر میباشد.

شیوه های کلاهبرداری ماشین از سمت خریدار یا فروشنده :

  • خریدار متوجه وجود یک سری ایراد در خودرو میشود اما آنها رو عنوان نمیکند و در قولنامه هم ذکر نمیشود. در مرحله بعدی وقتی روز تعویض پلاک میرسد، خریدار همراه با یک کارشناس می آید و مدعی دریافت خسارت میشود. (هدف اصلی این کار کاهش قابل توجه قیمت خودرو است.)
  • یکی از قدیمی ترین شیوه های کلاهبرداری ماشین، فروش ماشین رنگ خورده، به جای ماشین بدون رنگ است.
  • فروش خودرو به صورت همزمان به چند نفر.
  • کلاهبرداری اینترنتی خرید خودرو هم به صورت است که با راه اندازی یک سایت اقدام به پیش فروش خودرو میکنند و پس از دریافت پیش از پرداخت از هموطنان بی اطلاع، ناپدید میشوند.
  • و بسیاری دیگر از شیوه های کلاهبرداری خودرو که در آینده، شیوه مقاله با آن را به شما آموزش خواهیم داد.

برای پیگیری جرایم مربوط به کلاهبرداری خودرو میتوانید از وکیل کلاهبرداری، یا همان وکیل کیفری استفاده کنید. وکیل علوی  آماده ارائه مشاوره تخصصی به شما میباشد.

وکیل کلاهبرداری ماشین
وکیل کلاهبرداری ماشین

آیا میدانستید اولین مشاوره حقوقی شما به صورت کاملا رایگان میباشد؟ همین الان با شماره تلفن 09121764514 تماس گرفته و در کوتاه ترین زمان ممکن، با بهترین راه حل آشنا شوید.

وکیل کلاهبرداری در قرارداد ملکی

یکی دیگر از مرسوم ترین انواع کلاهبرداری، در خرید و فروش ملک یا زمین رخ میدهد. عدم داشتن آگاهی لازم پیش از معامله هر نوع ملک، میتواند ضرر و زیان بزرگی را برای شما به همراه داشته باشد. از جمله کلاهبرداری های رایج ملکی میتوان به موارد پایین اشاره کرد.

  • ارائه قیمت های دروغین (بسیار کمتر از ارزش واقعی ملک شما)
  • فروش ملک به چندین نفر.
  • استفاده از اسناد یا وکالت نامه های جعلی.
  • خرید و فروش ملک هایی که در ضمانت یا وثیقه هستند. (املاک رهنی)
  • فروش املاک بدون سند.
    (بسیاری از ملک ها به دلایلی مثل نداشتن پایان کار، مزروعی بودن زمین، وقفی بودن ملک یا … بدون سند هستند.)
  •  و بسیاری دیگر از انواع کلاهبرداری ملکی.
کلاهبرداری در قرارداد ملکی
کلاهبرداری در قرارداد ملکی

هزینه وکیل کلاهبرداری در سال 1401 چقدر است؟

به طور کلی پاسخ به این سوال نیاز به بررسی دقیق پرونده شما دارد. تیم حقوقی ما با دریافت منصفانه ترین حق الوکاله و ارائه مشاوره کاملا رایگان به شما، تمامی تلاش خود را برای هموارسازی مسیر احقاق حق شما خواهد کرد.

 

آیا مقاله وکیل کلاهبرداری در تهران (اینترنتی،ماشین،ملک) + هزینه 1401 برای شما مفید بود؟

آماده پاسخ به تمامی سوالات شما هستیم.

4.9/5 - (12 امتیاز)

آموزش های حقوقی مرتبط